.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

Part 2 : Lesen Memandu
.
Tuesday, February 16, 2016 - - 0 COMMENT(S)

                   

Assalamualaikum ....
hai gaissss .... lama dah en tak update blog ... okay kalini nak update ... sebab rindu nak menaip ... tapi cemtu ah ... bila tak on laptop kemain banyak idea nak tulis ... bila dah on ,, halamakk ... pebende nak tulis ni ... emmmm ringkas jelah kutt .. sebab dah lama tak mengarang ni ... lagi satu bahasa pun dah terhad sebab dah tak belajar bahasa melayu (motif sangat) ... kah kah kah ... okay tak kelakar ... okay balik pada topik ... emm alhamdulillah aku dah habis belajar kereta .... emmm 2bulan gak ah amik masa .... haritu 10hb aku test jpj ... alhamdulillah lulus ... akhirnyaaaaa ... dah tak payah lagi nak hadap benda yang aku hadap selamani dekat sekolah memandu tu ... emmm orang kata doa orang teraniaya dimakbulkan en ... mungkin sebabtu la kut aku lulus ... sebab aku selalu doa cepatlah habis biar aku tak payah nak hadap benda ni lagi ... and tuhan makbulkan yayyyyy ... 

walaupun aku sibuk en ... tapi sedar tak sedar kejap je .... emmm macam tak percaya ... tapi cemtu ah ... walaupun dah lulus ,,, aku tak puas hati dengan parking ... ya allah ... terukzz bakhang ... tak sanggup nak tengok .. tapi nasib baik tak kena garisan ... bersyukur gila .. tapi tak puas hati ah .. sebab selama belajar dengan cikgu kemain okay tapi bila test emmm ... ekceli haritu hampir lupa ... abam jpj dah panggil dua tiga kali tapi aku takleh nak start lagi sebab LUPA .... series beb aku rasa cam halamakkkkkk mati la aku ... lepastu slow2 ,,, bawa bertenang ,,, ok aku cuba slow2 ... nasib baik menjadi tapi senget tu toksah cakap la ... aku benci tengok parking ... aaaaa stress ... k ahahahhahahahahaha ... emmm past is past yang penting dah lulus ... kan ..... emm .. rasa cam bersyukur gak sebab dakdak auto yang mula dulu .. so cepat la siap ... toksah tunggu ... pukul 1lebih dah boleh balik dah ... okay watever .. hahahahhaa ... emmm malas ah nak taip panjang2 .... takde idea dah... :(

okay dah dapat lesen en ... kemain semangat nak bawak kereta tapi bapakkk sedih sebab mama tak bagi bawak .. -..-
tipu la kalau aku cakap aku tak jeles dengan kenkawan yang len yang boleh bawak kereta .. emmm .. bapak dah bagi greenlight tapi mama ah prob sikit ... sedih terukzz .. gahahshagsahsaga k tak kelakor ... emmm ekceli aku ni penakut sebenarnya ... bila mama buat aku ceni ,,, macam mana aku nak atasi sifat penakut aku ni en .. tapi takpe la ... bak kata omputeh "good thing takes time" ... katakooo ... ahhahahaa ... emmm nanti bila farah dah dapat lesen ,, maybe aku beranikan diri tuk drive ... uwaaaaaa ... hashtag hakak tabah .. >.<
okaylah ... nak cakap yangtu jelah ... dah takde idea ... ok kesimpulannya (ceh .. ahahaha maklumlah dah lama tak buat karangan) .. ok kesimpulannya ,,, rasa bersyukur gila sebab dah selesai .. akhirnya ada gak lesen... yayyyyy yahoooooo okbai ... tq sebab sudi baca entri yang tah pape ni .. banyak nak cite tapi idea tak datang ... emmm sedih ... oklah bai ... :*

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE