.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

Tak sangka
.
Thursday, March 3, 2016 - - 0 COMMENT(S)

                  

Assalamualaikum ... :)
emmm ... tak tahu la entri kalini menarik ke tak .. eh jap ... bila je entri aku menarik .. memang selalu tak menarik ... haggsgsahsagsaha k tak kelako ... ok sambung yang tadi .... emmm ... tak sangka ? tak sangka pebende ni ?? orang masuk minang ke ?? masuk U ke ??? straight A ke dalam SPM ??? bla bla bla ... 

okok moh la kita series kalini ... semalam 3/3 amik result spm en ,,, alhamdulillah aku lulus semua mata pelajaran .. emmm sebenarnya semalam aku kena kerja en ... alah ... kerja bebiasa je (tetiba) ... 

okok series ... aku datang sekolah cam biasa la en ... sebab aku kerja dekat koperasi sekolah aku ... aku g keje macam biasa la ... pukul 7.20 dah sampai dah ... memang dari pagi aku duk dekat sekolah  ... bila dah pukul 10 lebih cemtu baru aku p dewan ... emmm ... punyalah lama en tunggu result sampai ... kitaorang dah cuak tahap rabbit dahni ... tunggu tunggu tunggu .... last last dah sampai ... emmmm ... kenkawan aku yang len ada yang check result melalui sms en .. tapi aku tak buat cemtu ... tak surprise la en .. kononnya ... 


lepastu p la cari guru kelas ... engko tau tau jelah en .. dak kelas aku kemain ramai .. 39orang.. berebut tu toksah cakap la ..berebut sebab masing masing nak balik awal .. ahhagshgsahg .. aku pulok nak kena p keje lepastu ... ketinggian aku dah la len daripada orang en.. memang cikgu tak nampak la aku dekat belakang .. 
bila ada ruang ruang kosong ,,, aku mencelah la en ... maklumlah jadi orang pendek ni senang je nak mencelah .. hahsgahsasasagssa ... k -..-
lepastu cikgu bagi la slip spm ... halamakkkkk ... rasa macam retisss .. semua orang dekat belakang (dak dak kelas aku) tanya dapat berapa ... aku pun belum tengok lagi ... lepastu cari tempat duduk and duduk ... alhamdulillah lulus semuanya ... yangtu 1st aku tengok .. haggaghagha ... lepastu kira berapa A yang aku dapat .. lepastu berapa B ... lepastu lega sebab lulus semuanya .. alhamdulillah ... rasa cam bersyukur gila sebab kenkawan aku ada yang G dalam slip dia ... emmm .... ada yang tak dapat A .. emmm ... aku dapat 4A pun dah bersyukur gila babenggggg .... tapi aku tak sangka la en .. aku ni sebenarnya banyak memain daripada belajar .. emmm rezeki aku kutt ... sebab seingat aku la en ,, aku dah la lambat sedo diri lepastu study selalu last mnute .. lepastu hw kadang kadang je siap ... gagshahsahsga .. tapi 1je yang aku bagus ... aku suka p seminar and kelas tambahan ... 
ok ok ok .. aku dapat 4A 4B 1D (2A , 2A- , 3B+ , 1B , 1D) .... 
pebende yang A ?? emmm .. aku pun tak sangka subjek ni aku A ... aggsagagaa .. ok series .. A(matematik , sains) ,, A-(akaun , bahasa melayu) ,,, B+(pai , sejarah , ekonomi asas) ,, B(bahasa inggeris) ,, D(addmath) .. ahhsgasghagsahshasha ... addmath aku menurun ... haritu masa trial aku dapat C+ ... emmm aku ingat slip aku kredit en ... tapi lulus ... tapi okay la tu ... lulus semuanya pun dah bersyukur dah .. sebab haritu rasa down gila .. sebab rasa cam banyak yang aku jawab merapu .. tup tup dapat result .. ya Allah .... memang woww .. rasa cam keajaiban betul (over) .. 
ok habis dah cerita dekat sekolah... kita cerita yang dekat rumah lak ... aku sebenarnya taknak bagitau lagi bapak aku (sebab dia p keje) ... tapi mak aku cakap snap la slip hantar dalam wassap ... aku pun buat la ... sebab lambat lagi bapak aku balik keje en .. hasahsaha ... bapak aku acah acah cool je dalam wassap tu .. padahal nak tahu aku dapat berapa ... ececece .. sebab aku cakap "dapat berapa A tuu nanti balik rumah baru saya bagitau" .. ok sambung .. aku snap la en .. lepastu kakak dengan bapak cakap "tahniah" bla bla bla .. macam macam la en .. dah petang en ,, tetiba je nihari bapak aku balik awal .... tuptup dia bawak kek .. halamakkk .. aku rasa cam pwincess sangat semalam ... emmm ... baru dapat 4A bapak aku dah buat ceni ... ce dapat banyak lagi ... agak agak cane erk nanti .. mungkin bapak aku nangis buat pertama kali (perasan) .. ekceli terharu ... emmm ... 
aku rasa cam aku dah buat bapak aku bangga (kut) ... aku cakap la dekat dia "sorry , buat masa sekarang saya boleh bagi yangni je .. nanti saya cuba lebih lagi dekat U" .. aku rasa cam terharu gila babenggg semalam .. tak sangka bapak aku belikan kek ... emmm ... tapi rasa bersalah gak sebab aku nak bagi lebih lagi tapi yangtu je yang mampu .. tapi aku dah bersyukur gegila dah ... dapat 4A pun dah banyak (bagi aku) ... macam yang aku cakap tadi la .. aku bukannya ulat buku ... tak rajin .. pemalas .. study last mnte ... sebabtu 4A tu dah banyak bagi aku .. 
ok la ... nak cakap yangtu je .. eh tak .. sebenarnya nak cakap banyakkkk lagi .. tapi lupa + tak gheti nak tulis cane ... jahsgagsahgshagsha ... emmm cemtu la en .. bila on laptop ,, takde idea nak tulis ... bila dah off ,, eh eh banyak pulokkk ideanya ... emmm .. sorry la kalau rasa cam entri ni merapu .... aku just nak share je ... tapi macam tak sampai sebab aku tak gheti nak susun ayat bagi naisss ... 
ok lah .. bai 

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE