.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

Snow 💖
.
Tuesday, November 17, 2015 - - 0 COMMENT(S)

                         

  Hai and assalamualaikum gaiss ... 😀
Okay ... entri kalini pasal tangan ritu .. Ramai yang tanya kenapa and kv dia percaya yang aku jatuh basikal ... Aku kan ada buat moment pasal abang ni ... Yang dia cakap aku jatuh basikal ... Tapi bukan jatuh basikal punsss ... Sebab lain senanya .. Hahaha .. Malu + panjang bebenor nak cite kalau dekat moment wechat ... So aku diam je .. Aku post "aku ok 👍🏻" walaupun tak okay ... Series beb tak okayy .... Bagi korang yang taktau ,, ce tengok gambar atas tu ... Haaa yang tu masa otw nakgi klinik ... Menangis sakan uiiii ... Sampai leleh hingussss .... Emmm rasa cam manja angatt ... 😒💁🏿😂
Malu duh dengan jiran ... Taktau pulak aku menangis kuat kemain ... Separuh sedar en ,, mana tau pape yang jadi ...💁🏿
Itupun kakak aku yang cite .... Yashh ! Dia cakap "kuat betul dia menangis pa" . 😒

                

    Okay .. Citenya ceni ... Aku ada kucing en ... Snow ... Aku suka panggil dia mek senoh ... Ha ha ha ... Okay tak kelakar ... Okayyy .. Aku nak mandikan dia sebab dia kotor and selalu cirit birit ... Haritu dah g klinik and doc dah bagi ubat tapi dia taknak makan ... And takde perubahan ... So aku nak mandikan dia la biaq bersih halus suci murni gitu bila jumpa doc . Tapi aku yang kena g klinik .. Terbalik pulak duhh ... Okayy aku tau korang tak paham ... 😝

Okay okayy ... Tengah syiok mandikan dia ,, dia dah warning aku awal awal ... Gigit manja gitu auch .... Aku dah marah dia en ... Lepastu siap mandi ah kan ,,, eh eh ada sabun lagi ... Aku pegang ah dia nak basuh ... Sekali ,,, amikkauuuu . Dia gigit jari emmm ... Nasib baik belah kiri en .. Kalau belah kanan , cane la aku nak menulis spm ni uiiii .... 😪

Emmm . Taring dia tu , masuk dalam isi aku en .... Aku dah menggelabah ... Panggil mama tapi mama ingat aku sesaja panggil dia ... Aku masatu dah tak larat nak cakap ... Plussss cuakk .... Ahhahahaa .... Aku cakap sepatah dua cemtu je .. Mama tak paham ... Aku kemain duk tahan sakit ni .... Aku pegang dia kuat kuat sebab dia nak gigit lagi dalam en .... Aku dah cuba lepas kejap , tapi dia masuk lagi dalam ... Thats why aku pegang dia kuat kuat ... apak scaryyy doo .. Emmm ... Mama cuba pujuk dia ... Tapi dia taknak ... Mama pujuk lagi lagi lagi .... Last last dia lepas .... Lama beb ... Masatu aku dah pikir macam macam .... Cane kalau dia taknak lepas .. Nanti p memane , dia ada ... Or aku kena potong jari kaaa ... Or jari aku dah tak berfungsi ke .... Menggelabah doo .. 😂🙆🏿

Lepastu tak jadi bawak dia g klinik ... Mama bawak aku p klinik ... 😓😂
Emmm ingatkan nak check or cuci luka aku tapi sebaliknya ... Kena 💉 adalah ... Ishhh .. Lepastu dia bagi ubat and luka tu senanya kena cuci sendiri ... Ha ha ha ... Dah la kering masatu memang payah ah nak cuci .. Sekarang pun ada lagi kesan kesan darah tu ... Rasa cam pengotor lak ... Padahal tak hilang ... 😪
Emmmm ... Hampir seminggu dah ... Tapi sakit tu masih ada .. Tapi alhamdulillah dah boleh guna jarinya .. Haritu memang takleh langsung sebab sakit nak mateyyy ... Hu hu hu .... Ok entri kalini nak cite pasal tu je ... Ha ha ha ... Oh yaaa ... Sebelum tu nak mintak korang doakan Snow supaya takde pape .... Dia sekarang masuk ward sebab doc cakap keadaan dia lemah daripada semalam and taknak makan ... Sebelum ni dia memang kuat makan sampai cirit birit haaa sampai kurus kecik kalah adik adiknya yang lain .... 😔
Tapi masa p klinik sebelum aku kena gigit tu ... Dia demam ... Alah ... Yang doc bagi ubat tapi dia taknak makan tu ... Haaa masatu laa ... Aku harap dia takde pape ... Aku taknak benda ni jadi dua kali macam BELLINA . 😭

tapi sumpah aku cakap ... aku tak marah or benci pun dekat Snow walaupun dia dah gigit aku sampai ceni ... emmm aku sayang dia dooo ... taknak kehilangan dia macam kehilangan BELLINA ..... taaaa kuaddddd .... bila dapat tau dia masuk ward je ,,, kepala aku dah sakit ... sib baik esok takde paper ..... be strong mek snowwww .... get well soon yaaa ... 
"mek snow ilebiuu" 😔😔😔😘

                               

Thankyou sebab sudi luangkan masa tuk baca entri yang emmm hambar nak mateyy + boringgg ni ... Jangan lupa doakan batch 98 and SNOW .... selamat malam .... xoxo





REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE