.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

BBQ (5Dee)
.
Sunday, October 25, 2015 - - 0 COMMENT(S)


assalamualaikum and hai .... 
okayyy ... tahun ni last sekolah ... emmm ... tahun ni jugaklah banyakkkkk kenangan tercipta ... emmm ... walaupun masing masing bersifat "bawang" ... tapi kemanisan tu masih lagi terasa .... eceh ... teruk bebenor bm aku ..... okayyyy .... taknak cakap banyak ... biar gambar je berbicara .... ;)

emmmm ... ada sesetengah yang memang sekelas dengan aku dari form 1 .... ada jugak yang sekelas dengan aku masa form 3 .... and ada jugak yang sekelas dengan aku masa form 4 ... okayyy ayat macam keling tapi apakan daya ... itulah aku ... ;P
emmm ... buat buat paham ajelah ye ... alright .... banyakkkkkkk gila kut aktiviti bersamaaaa tahun ni ... ceh maksud aku aktiviti bersama dengan dakdak kelas aku .... haaaa nampak atas tu 5Dee ??? okayyy tu ekceli nama kelas aku (5DALDARU) ... nak tengok lebih lebih boleh #5dee dalam insta okayyy ... nampak tak promote dekat situ ?? :P

okayyy ... first , alhamdulillah la bbq berjalan dengan lancar walaupun banyak kali weolsss tunda sebab jerebu en ... ingatkan tak jadi en ... tapi last last cikgu cakap on ajelah ... sebab cikgu tahu uolsss tanak cancel punya ... kahs ! betul tu cikgu ... memang tak la nak cancel ... xD

okayyyy .... emmm boleh dikatakan separuh orang dalam kelas tu datang .. nama lagi bbq kelas en ... ;P
cikgu cikgu pun datang ... tapi tak banyak gambar bersama sama sebab masing masing busy ... kononnya la ... busy nak makan ... lepas siap makan baru sibuk nak selpie la pe semua ... ha ha ha ... series beb ... bila makanan depan mata ,,, memang lupaaaa semua benda .. yang engko ingat and nampak ,,, makanan je ... yeke tidokkk ?? >..<
okay la ... aku nak payung gambar ... malas nak taip panjang - panjang ... idea takdak semenjak dua menjak ni ... entahlanakkkk .... btw doakan kami nak SPM ... beberapa hari ja lagi mak enon uiiii ..... weolssss nerbes nak mateyyyyy .... emmmm ... wekenduit gaisss ... caiyokkk ... fightinggg ... kipidap ... dongibab .... ;)



*yangni bukan jerebu . ni camera sony punya keje ;p
























































thankyou gaisss sebab sudi bagi kerjasama ..... and ya .... banyak benda dah kita lalui bersama sama en ... tak lulus sesetengah subjek ,,, kena denda ... tak datang kelas ,,, kena denda .... and banyak lagi la .... aku happy dapat kenal dengan engkorang ... happy sangat sangat walaupun kadang kadang engkorang menyekit gila bab* ... oops .. hahahahhaa .. tapi biasalah en ..manusia ... nobody's perfect .... and terima kasih jugak sebab sudi tolong aku selama 2tahun ni ... and aku doakan engkorang berjaya la ye ... all the best spm ... caiyokkk ... moh la kita berjaya bersama sama .... sama sama kita doakan kejayaan 5Dee ye .... tak lupa jugak untuk batch 98 ... gudluck gaissss ... terima kasih ye sebab sudi baca entri ni ... tak banyak sangat isi .... kan dah cakap tadi .. biar gambar berbicara .... ;P
loveyougaisss ... take care ... xoxo





REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE