.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

#prayforKhatami
.
Saturday, July 12, 2014 - - 0 COMMENT(S)


Assalamualaikum ....
mintak jasa baik korang doakan Khatami ya ... dia sekarang tengah tenat ... koma dah 3hari ... tekanan darah & jantung tak stabil .... mintak sangat jasa baik korang ya ... YA .. memang Khatami BUKAN pakwe aku ... BUKAN bff aku ... tapi aku rasa macam lain tau ... sebab tu aku semangat gila - gila dalam twitter pasai #prayforKhatami ... hmmm ... tadi aku sempat melawat dia ... ya Allah sedih bhaiii ... tapi aku tak nangis la dekat situ ... nanti meleleh hingus ,,, lari aku punya crush kang ... kebetulan dia ada dekat situ ... nangis dalam hati dah cukup ... tu pun cukup terseksa bagi aku ... tanya kakak dia ada petanda apa apa ke ... kakak dia cakap takde ... dia macam biasa je .. aktif gila .... gangstrik teruk pun masih lagi nak pergi sekolah ... hmmm ... memang kuat dia tu .... lepastu aku mintak diri la sebab takleh lama sangat sebab mak aku tunggu dekat bawah ... lagipun mak aku ada hal masa tu ... lepastu mak dia cakap ...
ni kawan khatami erh ? doakan dia ya ...

 ok aku langsung lari lepastu cakap kuat - kuat insyaAllah amin ... tak tahan doh ... dah la adik pompuan dia menangis sampai nak pengsan ... adik lelaki pulak jauh termenung ... duhh ... nak nak ayah dia la ... sedih tengok ... ayah dia suh aku duk tepi dia tapi malu la ... nak sangat cakap dekat dia "khatami ni saya adlin ... ingat lagi tak ?? saya pernah usik awak dulu ... awak selalu datang kelas saya ... saya selalu tunggu awak datang dekat kelas saya sebab saya tahu awak lain daripada yang lain ... mungkin lepasni awak datang lagi kelas saya??" hmmm ... tapi tak kesampaian .... aku masuk tengok macamtu je lepastu dah keluar ... tak tahan bhaiiii ... dah la baru kenal ... aku rasa macam rapat sangat dengan dia ... kalau boleh aku nak jaga dia ... nak duk situ sampai dia sedar ... tapi apakan daya ... hmmmm ... harap sangat dia bangun ... doakan tau korang ... maaplah melalut sikit sebab tadi sebelum nak tulis banyak je nak luah ... tapi bila dah bukak laptop ,,, tak ingat ... lumrah ... k lah ... nak mintak jasa baik korang je doakan Khatami ... thanks tau ... may Allah bless uolss lah ! :*

dear Khatami , tami tami tami ... saya tahu awak kuat .... kalau awak tak kuat ,,, awak tak pergi la pulak sekolah hari yang awak gangstrik sangat - sangat tu kan ??? saya harap sangat awak bangun ... ramai yang tunggu awak dekat sini ... kalau tak ingat saya pun takpelah .. tapi tolong ingat mak ayah kakak adik adik awak .... kawan kawan ... semua tunggu awak bangun ... dah dah la tu rehat ... saya rindu tau walaupun kita baru kenal ... awak tak kasihan ke tengok saya sedih selalu ? kakak awak ? mak ayah awak ? adik adik awak ? kawan kawan awak ? bangun lah bangun lah ... harap sangatttt .... saya harap sangat keajaiban berlaku ... saya tahu awak kuat sekali lagi ... tolonglah khatami ... awak trending kaw kaw dekat twitter ... kitaorang lakukan hanya untuk awak ... tapi kalau awak pergi (jika itu yang terbaik) , saya redha ... saya terima .... tapi kalau boleh awak lawanlah ... berjuanglah ... saya tak boleh nak teman awak dekat hospital tu .. mintak maaf sangat ... tapi jangan risau .. saya ada je dengan awak ... harap sangat awak lawan & bangun ... tadi cikgu Zaki pun datang tau ... kuat la kuat la ... sek ragbi kang kuat .... harap sangat ....:(

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE