.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

GetWellSoon Khatami
.
Thursday, July 10, 2014 - - 0 COMMENT(S)


Assalamualaikum ...
okay ... sebelum tu #SalamSubuh and #SalamJumaat ...harini tersangatlah hari yang tak best bagi aku sebab aku dapat tahu yang KHATAMI koma ... and menghidap penyakit cancer leukemia stage 4 ... ya Allah ... terlalu berat tau nak terima benda ni ... aku pun tak tahu kenapa ... nak cakap aku punya boyfriend bukan .... tapi aku kenal dia pun sebab aku yang usik dia dulu ... habis dia selalu datang kelas aku .... jum imbas kembali kenangan yang tak belum nak manis .... 
okay ... ceritanya macam ni .... dia selalu datang kelas aku sebab kawan dia sekelas dengan aku ... Akram ... lepastu dah lama dah aku perati dia .... ada satu hari tu ,,, aku kacau dia ... aku tanya Akram apa nama mamat dekat tepi kau tu ... lepastu Akram cakap KHATAMI ... dari situ la aku usik dia ... aku selalu panggil dia ... lepastu cakap HANDSOME la ... eh jap ... ni bukan GATAL .. series ... sumpah ... takde maksud pape ... just for fun ... tiap - tiap hari jumpa dia akan buat cenggitu ... tapi lepas cuti dah takde la menda tu ... tapi aku buat macamtu masa nak dekat cuti .. bayangkan sekejap je aku kenal dia ... tuptup dapat tahu yang dia koma ... sedih bhaiii walaupun baru kenal ... aku tak tahu kenapa aku sedih macamni ... oh noooo .... rasa macam separuh daripada aku hilang .... macam Jambori haritu ... tapi tak seteruk ni .... lepas sahur langsung tak boleh tidur sebab duk terbayang apa yang kakak dia cakap ...

ya Allah sumpah bekecaiiii hati ni ... aku pun taktahu kenapa ... k series aku cakap ... kalau aku caring , memang aku caring gila - gila tahap babeng ... walaupun orangtu tak kenal aku // aku tak kenal dia // baru kenal // tak kenal langsung tapi aku crush dekat dia .... sumpah wa cakap .. tulah kerja aku ... caring pasai orang lain tapi pasai sendiri tak layan ... tu kerja aku ... k sambung balik .. hmmm ... tak tahu nak cakap apa dah ... kalau betul dia pergi ... takpelah ... aku redha ... aku pasrah sebab ni kan bulan mulia ... biarlah dia berehat dekat sana .... bak lagu PERCAYA :

biarpun jauh dari mata , takkan hilang dihati .. hari hari yangku lalui pada Tuhanku berdoa waktukan mengubati pasti ...

okay ....sumpah rasa fening gila ... dengan sejuk kaki tangan ... aku tak tahu kenapa macam ni .. macam hilang kekasih pulak ... tapi aku rasa hilang kekasih tak sampai macam ni lainlah kalau dia meninggal ke apa ... k lah ... yang tu je nak share ... mintak jasa baik korang doakan KHATAMI ... tapi nak cakap la sesuatu ni ... kan ada yang salah paham .. aku dengan dia hanya KAWAN ... macam tadi la aku cakap ... kalau aku caring , memang aku caring gila ... thanks uolss ... may Allah bless uolss ... Amin ... 


dear Khatami , hai awak ... saya tahu awak cuma tidur sekejap kan ? saya tahu awak penat .. yelah .. kita budak sekolah kan ... memang penat gila ... saya tahu awak cuma berehat .. nanti bila penat awak dah hilang ,,, bangunlah ye ... nanti saya rindu ... rindu nak tengok awak ... rindu nak usik awak ... awak tak macam yang lain tau ... tu saya suka sangatt usik awak ... bangunlah bangunlah ... saya tunggu awak kay ? kalau penat sangat - sangat // tak larat bangun , takpelah ... saya mampu berdoa je untuk awak ... tapi saya harap saya sempat la pergi melawat awak ... janganlah pergi lagi ... banyak lagi saya  nak kenal pasal awak ... pleasee kuatkan diri ... saya tahu awak kuat kan ??? abaikan rasa sakit tu .... ingat saya sentiasa dengan awak ... di mana - mana ... ye bersama awak ... sabar kay sayang ? semoga Allah memberkati awak & permudahkan semuanya ... tapi harap sangat awak bangun ... harap sangat ... tu je ... tapi kalau tak kuat // letih sangat takpelah ... awak sambung la tidur awak tu .. saya boleh anggap yang awak ni "raja tidur" .. i'm okay ... sado tak saya ?? k dah ... selamat berehat sayang ....... meloveyoufriend ...  



REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE