.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

Al - Fatihah Khatami
.
Sunday, July 13, 2014 - - 0 COMMENT(S)


Assalamualaikum semua ....
hmmmmm ... sumpah sedih gila sekarang ... cukup 3hari dia koma .... cukup 3hari doktor bagi masa ... cukup 3status dalam wc aku buat untuk dia ... dan yang terakhir ... dia meninggal hari sabtu (12/7/2014) - 11.31malam ... sedih bhaiii ...kenapa 3 semuanyaaa ??? kalau tahu macamtu aku buat lebih .... perginya seorang lelaki yang aku rasa macam penting gila dalam hidup aku ... padahal aku baru aje kenal dia sebelum cuti haritu ... padahal aku baru aje melawat dia petang tu .... malam tu aku baru je lepas buat solat hajat tuk dia ... lepas siap tu aku langsung chek fon takut takut ada berita gembira ... tapi tak menyala ... baterinya ada ... fon aku jarang bermasalah ... tetiba terdetik "ke dia dah takde" ... langsung menyala ... terdetik lagi nak stalk dia punya twitter ... kakak dia update pakai twitter dia yang dia dah takde ... maafkan segala salah dia ... k dari situ aku dah tak kuat .... rasa macam separuh daripada diri aku takde .. aku pun taktau kenapa ... tak faham .... hmmm ... 

buka twitter ,,, penuh pasai dia ... buka moments wc ,,, lagilah banyakkk ... ya Allah ... makin tak kuat aku semalam .. sumpah rasa kehilangan orang yang tersayang ... Azham ada cakap yang masa last azham tengok dia meninggal tu ... dia menangis ... ya Allah ... mesti dia terharu kawan kawan dia datang melawat ... mesti dia terharu walaupun saat akhir dia nak pergi ,,, kawan dia ada .... mesti dia terharu orang doakan dia ... hmmm ... sumpah aku rasa menyesal gila harini sebab tak pergi sekolah ... dah la duk umah tak boleh pergi melawat kubur dia .... kalau pergi sekolah , boleh jugak sibuk sibuk tumpang cikgu ke apa nak pergi sana ... tapi sumpah tak larat ... aku bukannya malas nihari ... just tak larat ... paham ? dapat ? sakit pulak hati aku yang mana cakap aku tak pergi sekolah ... eiiii .... 

di mana mana aku nampak nama dia .... pejam mata sekejap aje nampak dia terbaring atas katil hospital ... nampak kubur ,, teringat dekat dia ... tak ke datang perasaan menyesal tu ??? haaaaa ... sedih bhaiii ... tadi aynu pulak tanya "tak rindu ke?" ... ya Allah ... aku dah cuba bangun dah tadi .... langsung down ... ada ke patut macam tu ? aku tak se - sado dia ... aku tak setabah family dia ... tolonglah jangan tanya pasai dia depan aku // dekat aku ... hmmm ... sekarang dah down balik .... aku tak tahu nak luah dekat siapa ... nak luah dekat family ,,, malu + segan ... tak tahu nak start dari mana .... bukan semua orang paham aku .. lagi satu ego aku tinggi .... "baik aku pendam takde siapa paham aku kalau aku cerita" .. haaaaa ... duk tanggung sensorang ... memang tak kuat sekarang ni ... harap ada kawan - kawan je yang kasi semangat sikit ... sedih sampai tahap tak keluar air mata aku cakap dekat kauorang ... paham kan sedih tahap mana kan ... hmmmmm ... rindu pun ada .... memang rasa macam takde pape sekarang ni .... macam hilang separuh daripada aku ... hmmm .. k lah ... sekali lagi nak mintak jasa baik korang sedekahkan al - fatihah untuk Khatami ... semoga dia tenang di sana dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman ... arwah baik orangnya walaupun aku baru kenal ....

khatami ,,,, hai awak .... harap awak bahagia & tenang dekat sana ... jangan lupa orang dekat sini tau ... kami sayangggggggg awak ... semoga awak ditempatkan di kalangan orang yang beriman ... selalu la datang dalam mimpi kami .... sorry sebab tak dapat datang tadi ... sorry sangat .... nama awak dah ada dalam hati saya ... jangan risau ... saya takkan lupakan awak .. maap kalau saya selalu teringat dekat awak .. maap kalau saya sedih sebab awak ... saya harap awak tenang di sana ... jangan risau pasai family awak ... kami akan jaga diaorang ... jaga diri kawan ... meloveyou ... 

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE