.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

Kawan ? Cinta hati.
.
Wednesday, December 17, 2014 - - 0 COMMENT(S)

                           

Assalamualaikum semua .... :)
lama gila en aku tak update ini blog ? yolo ... aku pun rindu sama ini blog ... korang rindu aku tak ??? tapi aku tak rindu pun korang .... k k gurau ja ..... aku rindu korang semua (jetjet ada orang baca aku punya blog) 

aku nak share benda yang menarik gila babeng bakhang .... memang tak terkata tauu .... mungkin korang akan menyampah tapi aku nak share jugak .... tak suka boleh tutup .... takde yang paksa baca blog aku ... 

okaylah .... maapkan saya maapkan saya .... tak ... aku just nak cakap yang aku bersyukur sangat sangat ... sebab apa ?? sebab selama aku buat apa apa event ,,, akan berjaya ... and rasa terharu gila la ... itupun berkat kenkawan jugak en .... kalau takde diaorang ,,, tak gerak jugak aku punya plan sebab apa ... sebab diaorang lah orang yang aku jemput ... hahaha ... dia orang pun selalu bagi support ... contohnya diaorang datang walaupun ada hal ... lepastu ada yang sponsor makanan / barang ... and sewaktu dengannya la ... jap nak share gambar jap ... ecewah .... hahahaha ... 









okay ... itu ajelah ... malas nak transfer bebanyak .... kakakaka ... okay okay ... rasa macam bangga la jugak sebab berjaya en handle apa yang aku anjurkan ... bbq aku rasa dah lebih 3 kali ... alhamdulillah semua berjalan dengan lancar .... yang dedulu dengan mak mikail ... ada la dalam 3 ke 4 kali centu .... lepastu yang terbaru ni kita kita ja .... tapi ramai yang sponsor makanan .... memang best ada kawan macamni tau .... ada ja bila susah ... and ada ja bila aku buat apa apa "event" ..... and kalau aku ajak hang out pun takde ayat / alasan "malas la " .. diaorang akan pergi jugak ... tu alasan kenapa aku sayanggg sangat diaorang ... 
disebabkan banyak sangat en ,,, sampai aku pun lupa ... hahaha ... tapi harini aku plan jamuan akhir tahun en ... domino's katakoooo ... tapi menyesal tak sudah sebab mahai gila ... kalau order pizza hut lagi berbaloi ... banyak pun banyak .... lain kali kalau nak makan ramai ramai ,,, better korang order pizza hut .... jangan jadi macam aku k ... menggelabah ja order domino's yang murah sangatssss tu ..... ayomakkk ... memang menyesal ... past is past .... tapi puas hati sebab diaorang yang asalnya taknak datang sekolah ,,, datang jugak last last ... ini yang buat aku makin sayang korang .... 

REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE