.




.
Number 1

Mood : Stress
12.5.2014


.
credits.


EDIT BY : ADLIN CHE JOHARI
The skin is belonged to Purple-licious, Miki just tweaked them lil' bit so .
Resources: pixel 1, pixel 2, materials, colors, cursor.
Thanks to Wana for the tutorials and Pipie for the codes.

Hey
.
Monday, May 12, 2014 - - 0 COMMENT(S)





 Assalamualaikum....
hola ! holi ! hoi ! hui ! hei ! hai ! kbai ! alright series sekarang ... okay ... entry ni tersangatlah penting sebab tanpa diaorang ,,,, tak pemeslah jawabnya cerita aku ... hahahaha ..... terima kasih bagi yang selalu usha blog aku .... aku kenal korang .... nak - nak budak kelas aku .... siap perli lagi aku .... kesah doh ??? kesahnya !!! 
okay sekarang series ..... tak naklah sebut nama ... nanti bangga pulok dia ... nanti perli kita lagi .... aku malas nak layan orang yang macamtu .... wkwkwkwwk .... terima kasihlah ye sebab sudi baca blog aku yang tak seberapa ni .... alah .... gossip di dunia apalah sangat kan .... erk ??? hahahha .... tah pape k tah pape ...                                                                          okaylah .... nak cakap yang tu aje ... hahaha ... special punya maaaa .... tapi kan .... satu je aku nak pesan ... lepas baca blog aku ,,, jangan perli aku boleh tak ??? kalau dengki ,,, buatlah juga weh ! dengki dengan kehidupan aku ???? p mam okay .... kehidupan aku dengan kau sama je ... so , tak payah nak cari gaduh dengan aku .... oh satu lagi ! KAU ! a'ah ... kau lah .... kau and the geng .... tolong jangan perasan sangat yang aku akan tulis pasal korang dalam blog aku ... menyampah aku ... ingat aku takde kerja ke apa ??? kesian kau lol .... okay okay okay .... baru aku faham ... selama ni kau buat perangai macam tu sebab nak suh aku tulis pasal kau dalam blog aku ???? hahahahahahahahahaa ! lawak doh ... hell no .... aku banyaklah cerita menarik daripada cerita kau yang tak habis - habis cari pasal .... tahulah cantik daripada aku ... tapi takpelah ... aku sedar an .... 
k lah .... aku malaslah nak tulis panjang - panjang .... nanti kau terasa pulok kan .... aku pun nak jaga nama baik kau .... so please ,,,, jangan cari pasal lagi kay ???? sudah cukup cukup sudah .... aku dah penat layan perangai cacat kauorang tu .... orang cacat lagi baik daripada kau ..... errrr orrrrr irrrrr urrrrr .... LOVE YOU HATERS ( ! )  kbai ... xoxo  


REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE